Friday, February 25, 2011

Dingorat oleh 3 Bijik Encik Beho

Tenung2 henset..
Tenung2 dewan besar
Konon nk g karnival kerjaya
Nk drop resume untuk apply internship untuk aku sendiri n job untuk encik yayang
Tenung sane..
Tenung sni...
Besar kecik, besar kecik je aku npk Si Dewan Besar tu...
Yeah!
Kuatkan semangat JALAN KAKI pergi sane bcoz Cik Leya still dlm class.... 
Dan...jln y berdebu untuk ke Dewan Besar itu telah ku lalui..
Dan telah dingoratkan oleh 3 bijik Encik Beho...
Disebabkan malu2 gitu, n rase nak cair je sebab panas...
Aku x jadi tangkap gambar Encik Beho bertige...
Dan meneruskan perjalanan ke Dewan Besar tercinte....
Akhirnye...sampai pun.................







Siapakah encik beho?nantikan entry seterusnye.......


*P/S : Puteri Lilin y satu ni kalo psl sport tgh panas x pernah rase cair...tp klo benda y x de kena mengena dgn sport msti rase cpt je cair..
* Cik Leya : TQ anta saye balik umah...thethethe

4 comments:

  1. haha... beho....
    time aku keje dulu lagi best.. every morning n ptg nak blk jumpe dy.. smpai la sedare aku cakap..dah kene bomoh ngan beho ni...

    ok welcome Cik Fatin Aimie...hehe..

    ReplyDelete
  2. u r so gedik!
    gedik2!
    jap lg pas antO esemen kte g tgkp gmbr encik beho nakkkk????????????!!!

    :p

    ReplyDelete
  3. nak ngorat jugakk..
    jeles dengan beho beho ni.


    hahha

    ReplyDelete
  4. haha cepat la ngorat..
    tgh standby ni!hahaha

    nak kenal dgn encik beho?

    ReplyDelete

Terima Kasih Sudi Komen
Semoga Murah Rezeki
Kalau rajin jangan lupa share artikel untuk manfaat bersama
Sharing is caring :)