Friday, February 25, 2011

ASSIGNMENT Y HAMPIR MEMBUNUH DIRI

wah..baru2 ni dpt esemen y hmpir2 buat rase nk bunuh diri wahahaha
smpai bersawang2 blog aku ni cz x hupdate..bz giler dn esemen y bertimbun dan killer punye esemen tu...
dan...
PSM y xsiap lg...
sme benda rase mcm nk wt skaligus...
tp mane boleh...
gile ke hape?

ok...
smbung esemen y mbunuh tu...
finally...
sejam y lalu siap gak esemen tu
wahahaha
gile2 hepi!
wahaha

thengs to member group aku ye...tanpe korg dan tanpe aku juge keje tu xkn siap!
yeah!!!
hepi!!!
nyaris2 x nk buat..
klo xbuat..mane nk dpt markah???
so kena la paksekan diri buat wahahaha
merata2 g cari source code...

finally...
ni la hasilnye...







ok..ni bru cover cd kan?
pe sbenar esemen aku tuh?
ni dy : 

saje je aku buang certain point dlm soalan tu....
lalalalalala


esemen ni mcmni...
 input yang dimasukkan menggunakan no dimana kite boleh membuat pengiraan dan input serta hasil dr pengiraan tu akan dihantar kepada user yang lain...
kiranye ktrog kena buat calculator + ala2 yahoo messager =  Client Server Mulcasting Application

Aku amik dari SDD je interface ni..
malas plak nk run semata nak capture and letak dlm blog :p

mcm senang?
nak buat?
agak susah ye...


actually cover cd nk bli y 1side je...tp kdai komp kt bwh dh tutup...
so bli kt mydin..
5pcs = rm2.90 
murah kerw?
nak skeping je...
lantak r...
beli je la...y double side pun double la...mls nk cerewet time2 dh lmbt mcni...
syok sgt wt keje smpai lupe bli cd n cover cd...tgk2 da nk dkt kol 10..
nsb bek MYDIn tercinTe y 1 ni bukak lg...
klo x?
mnagis air mata darah la aku...wuuuwuwuwuwu T_T




*P/S : JANGAN BELI BAHAN2 UNTUK ESEMEN LAST MINUTE!
*P/S : ni la antara sebabnye aku lmbt hupdate blog

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Sudi Komen
Semoga Murah Rezeki
Kalau rajin jangan lupa share artikel untuk manfaat bersama
Sharing is caring :)