Saturday, March 8, 2014

EPHYRA PILIHANKU

Assalamualaikum

Hari ini amy ingin memperkenalkan produk kesihatan dan kecantikan yang sedang hangat di pasaran kini dan ramai blogger yang telah menggunakannya dan produk ini terbukti berkesan. Berkesan? Oh ya memang berkesan. Google sahaja dan lihat testimoni Ephyra. Actually kolagen Ephyra berunsurkan ikan dan sebagaimana yang kita tahu kolagen yang berunsurkan ikan bukan sahaja menjadikan kita cantik malahan membantu melancarkan pencernaan dalam badan, menjadikan rambut sihat lembut dan bersinar, membantu mengurangkan kedutan dan garis-garis halus, menjadikan kulit anjal, halus dan lebih cerah berseri dalam erti kata lain TIADA LAGI KULIT KUSAM

Part paling best sekali  ialah mengurangkan kesakitan sendi dan arthritis. Biasala kan bila dah makin berusia ni, macam-macam sakit sendi yang muncul, kalau consume ephyra, dalam masa yang sama dapatla mengurangkan sakit-sakit sendi dan arthiritis.

Selain itu, Ephyra turut membantu menguatkan rambut dan melambatkan pertumbuhan uban part ni kan, korang dah tak yah nak bersaloon bagai nak rak dah lepas ni, jimat dah duit dekat situ sebabnya dah dapat tempias kebaikan dari hasil pemakanan ephyra ni!

JERAWAT TAK LEKAT! haaaaa...siapa-siapa yang ada masalah jerawat, ce try test makan Ephyra ni, testimoni terbukti yang selepas makan Ephyra, jerawat kecut! Kecut hoiii...jerawat kecut amy cakap. Mai pakat ramai-ramai makan Ephyra ni! Tak percaya? Sekejap lagi skroll ke bawah, ada testimoni amy tempek bagi korang tengok...

Ephyra Pilihanku
Norman Hakim dan Memey Suhaiza pun menggunakan Ephyra ni, makin cantik la kulit dorang ni

Ephyra Pilihanku





9 Anti Oksidan yang terdapat dalam Ephyra


Oleh sebab banyak kelebihan Ephyra ni, dan berdasarkan review dan testimoni dekat blog yang amy baca, dan last but not least dekat video yang amy dah tepek kat bawah ni, amy teringin nak cuba akan kehebatan Ephyra ni, antara sebabnya umur dah 2 series, kulit dan start menampakkan penuaan, kulit makin kusam, cepat rasa penat, kekadang tu tumbuh la seketul dua jerawat. Kesimpulannya, penting sekali amy nak dapat kulit yang cantik dan sihat dan tiada lagi kulit bermasaalah. Nak kulit cantik macam Memey comel ni... Dah comel, bertambah-tambah comel lepas consume Ephyra. 


Tengok testimoni ni, kulit dia dari kusam nampak makin berseri-seri. Arghhhh...nak kulit macam ni... Nanti feeling macam comel je keluar rumah tanpa perlu tepek foundation atau bedak kat muka. Sweet dan Marveloussss Delicioussss je kulit tu nanti. Automatik confident level akan up to the moon!


Yeah! Testimoni yang ni buat makin yakin dan teringin nak cuba! Macam amy cakap tadi la kan, jerawat tiada. Semua jerawat tu dah menghilangkan diri. Of course la kulit makin cantik dan sihat. Terasa feeling macam comel over la sikit nanti kan? Nanti kalau lalu tepi tempat lepak geng makcik-makcik mesyuarat tingkap tu confirm kena tegur kulit makin cantik.

Arggghhh.....ini tak boleh jadi ni! Nak kena cuba juga Ephyra ni. Tergoda tertarik sungguh dengan penangan Ephyra. Korang bila lagi nak cuba dan dapatkan kulit yang cantik tanpa make up?




3 comments:

  1. baru tau yang ephyra ni bukan untuk perempuan aje kan. duta ephyra bagitau haritu.

    ReplyDelete
  2. khairul asrol : tu lah, jum kite consume..today day 3 consume ephyra haha

    ReplyDelete
  3. memang sedap minum ephyra.... yammy

    ReplyDelete

Terima Kasih Sudi Komen
Semoga Murah Rezeki
Kalau rajin jangan lupa share artikel untuk manfaat bersama
Sharing is caring :)