Thursday, November 7, 2013

I am the bos


Tengok gambar je pun aku dah rase stress

Dan....

Nak muntah
Sesak kepala otak

Bile

Teringat zaman kerja dulu
.
.
.

 mak aku pas ceroh suruh aku cari keje....
Aku rase...tertekan gila kalau ingat balik zaman keje

Mak aku suruh kerja, dan dalam masa yang sama teruskan business aku....

Seriusly? Jadi kuli lagi????

I can't take it anymore!

Itupun, masa dapat offer kerja, memang tak nak pergi...tapi sebab ummi dengan abah nak tengok anak dia ni kerja dgn PETRONAS yang duk dlm PETRONAS TWIN TOWERS tu....MENARA BERKEMBAR KAT KLCC katanya....so aku pun accept la offer tu...

Gaji masyuk!

11bulan boleh kumpul duit kawen... RM20ribu gituee...


Duk tingkat 45...eh ke 48? 
Cis! Dah lupe! Punye la tak nak ingat ohoi!!  

Office tinggi, gaji tinggi, stress pun tinggi

.....gitueee..

But,

This is my choice, Insyaallah, berkat usaha tanpa jemu, doa, support from family, friends, readers dan juge akhir sekali tawakal

Insyaallah
Berjayalah hendaknya

I want freedom time with my family
Like now, anytime ummi suruh balik, kalau tak ada aral

I'm going back kampung

dan kadang-kadang tu, suka hati je bile aku nak balik kampung

Business aku pulak, semuanya kat hujung jari je

Hati happy
Tak stress

Tak ada dah calculate berapa hari lagi cuti aku tinggal....
No more!


Suke gile dengan life sekarang.....


Sekarang, dah ada anak, boleh tengok anak membesar depan mata
Sendiri jaga, so tak de la risau sangat
Ye la, sekarang ni kalau hantar anak pergi rumah pengasuh
Macam-macam hal jadi

Ko ingat senang ke nak mengandung?
Ko ingat senang ke nak beranak?
Ko ingat seronok ke berpantang, kena jalan macam kura-kura

Dan tiba-tiba, something bad happened to your children yang dihantar pergi rumah pengasuh dan yang sewaktu dengannye





Dan...










Lu pikir la sendiri





Tengok lagi sekali gambar tadi, tetibe rase stress gile, rase nak hantuk kepala kat keyboardknenydydrbhejsisehjskaksjdsoowkwjsjsjskrjjskkejdsksjsjrjf


Ddkdjfudd
Sjwikdndjsoss


Dduhdhdydyyyhhnyyuuu7829ekkssjud

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Sudi Komen
Semoga Murah Rezeki
Kalau rajin jangan lupa share artikel untuk manfaat bersama
Sharing is caring :)