Thursday, October 31, 2013

Tips - Hilangkan kembung baby

Before I share this tips, let's have a little super duper fun with my truly own story


At 7E, a cute mommy with her little son was queue to pay their stuff.
Actually, people are so crowded on that day.
Suddenly, she heard something

The sound was like this "Brooottttttttttttttttttttttttttttt!!!!!!!!!!"

Gile hape kentot kuat nak mampus? Gile pun tak macamni!!!!

Opsssssssssss!! baru aku perasan, anak aku kentot!
Semua orang tengok kitaorang (me & my handsome son)

Wargh!!!!!!!Umar, nape time macamni nak kentot? Huwarghhhh!!!!!

Tibe-tibe, spontan aku cakap gini "Cutenye baby kentut, kuatnya??? hihihi"  
*Ayat nak cover tuh..kuikuikui

Lepas bayar, aku kuar dari 7E tu dengan muka slumber, bukan aku kentot pun..

Fin!



Continue with the tips:

Tips 1 :

Tidurkan baby korang secara meniarap macam dalam gambo ni, haaa.gituee..tepuk-tepuk sikit belakang anak korang tuh. ni bidan bagi tips hoke! 

Jangan debor kalo baby korang tibe-tibe muntah, sebab angin menolak la tuh, besenye baby akan muntah sekali dengan angin untuk 1st time..



Tips 2 :

Amik daun sireh layurkan atas api, lepas layurkan, letak kapur masak, alaa...kapur yang orang makan dengan sireh tu, jangan g letak kapur kasut sudah.

Letak atas perut baby korang sambil selawat, pakaikan barut...




Nanti korang akan rasa bahagia gile bile dengar baby korang kentot bertubi-tubi, termasuk la kat tempat public macam aku kena muahhahahaahahaha

Itu tak bahagia hoke! kuikuikui

ok..selamat mencuba :)

*sorry for the broken English. k.bye!

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Sudi Komen
Semoga Murah Rezeki
Kalau rajin jangan lupa share artikel untuk manfaat bersama
Sharing is caring :)