Saturday, June 11, 2011

Apabila status anom di ketahui dalam tempoh 6 minit sahaja.

Sambil blogwalking apa salahnya tinggalkan komen kalau rasa nak komen kan?kadang-kadang ada yang tak kisah kalau blog dorg tak de yang datang komen dan ada yang kisah. Untuk yang kisah ni walaupun 1 komen yang dia orang dapat dah boleh buat empunya badan tu melompat. Hepi! amy memang ada g blog and komen, salah ke kalau dah komen dan alang-alang tu tinggalkan link mintak tolong vote?kalau tak nak vote, abaikan je la. Tq ye anom...Tak pun tinggalkan link kt shoutbox dan mintak tolong vote, pe salahnya?sekurang-kurangnya oarng tu berusaha nak ubah asib dia bukan macam anom tu apa pun tak nak buat yang dia tao datang menyakitkan hati orang dengan kata-kata dia tu. Btw terima kasih sebab datang sini dan up kan traffic :) 

Lagipun kan dah cakap kalau sudi dan baik hati tolong vote, dah tu kalau tak sudi boleh duduk diam-diam? haish, manusia ni macam-macam. yang orang lain tu lagi banyak datang mintak suruh vote siap tinggalkan link suruh g kat blog dia orang time komen, tak nak kecoh pulak? Alahai, sensitif tol anom ni, tak pe, skarang memang la aku tak nampak sape kan?1 hari nanti?fikir-fikirkanlah.
Contoh orang lain mintak tolong vote
Contoh 2 mintak vote




Better la datang cakap kat sini, contoh : "saya dari My Grape tak suka awak tinggalkan komen kat blog saya,lagi-lagi nak suruh vote blablablabla"

Ada berani?Haish, pengecut je yang suka jadi anom ni. For me u are nothing just a pieces of kain buruk yang buat lap meja makan kat kedai tak pun yang buat lap kaki. :)


Persoalan :  Adakah anom tersebut jelous sebab aku join contest n nak kawen?


*rase-rase mcm tau2 je spe anom tu heehehe tak nampak ke blog ni leh detect dia? dah tau sape! rahsia... :)



Sape makan cili dia terasa pedas
Oh, kalau setakat komen ko tu nak down perasaan aku kan?tak payah la, lagi semangat aku dibuatnya. silap2 aku datang  puluh2 kali kat blog ko n tinggalkan komen hahaha time tu mesti ko bertambah bengang kan?


Hai anom, aku dtg blog ko bukan semata-mata suruh vote tapi baca entry ko jugak okay?sebab tu aku tinggalkan komen. Dah alang-alang tu aku komen aku tinggalkan la link mtk vote. tak nak vote sudah. Tak baik tao tuduh orang ikut sedap tangan menaip, esok kena tarik nikmat ada tangan tu baru tao. Time tu menyesal tak sudah. lalalalala anom anom anom yang terkantoi dah tak jadi anom...lalalala

Haish, anom anom, macam budak kecik je anom ni, dengan aku sekali dah macam budak kecik duk layan anom. This is 1st n last entry (hope so) aku pasal anom dan next time kalau ada anom lagi datang serang aku nak buat tak tahu je biar dia meroyan sorang-sorang.

Anom, kalau ko cakap 
"itu blog aku ikut suka la aku nak meroyan bila ada orang tinggalkan link suruh vote"

dan aku balas
"Aku punya pasal la, aku yang penat g blog ko, aku punya broadband ni aku bayar tiap-tiap bulan dan bukan ko yang bayar, aku punya suka la aku yang menaip komen blablablabla"


dan anom akan balas 
"blablabla"


dan seterusnya.


haish, smpai bila-bila pun tak habis, kesimpulannya, khas untuk anom, dipersilakan meroyan sorang-sorang dan bye~


*Anom = Anonymous

15 comments:

  1. Huhu.sabo je la..mungkin anom tu memang jeles kot..ape salahnye kalau tolong org nak bina masjid,ye x?btw,dah vote,gud luck ye!

    ReplyDelete
  2. tgh sbar la ni..kalo tak...nak maki puas2 hahaha :p

    ok..tq lalink :D

    ReplyDelete
  3. pagi tadi ila ada terbaca jugak yg komen tu dekat chat box...

    sambil geleng2 kepala ka baca...hehe

    ReplyDelete
  4. sabar you..biar je la si anom tu..
    you tak soh i vote pun..i nak vot tuk you ni..:)

    ReplyDelete
  5. haish manusia ni macam2..sabar je la..teruskan bersemangat ! yeay !

    ReplyDelete
  6. biasa lah... org tak da keja mmg cam tuh... biar kan ja... huhuhu~

    ReplyDelete
  7. biasa lah... org tak da keja mmg cam tuh... biar kan ja... huhuhu~

    ReplyDelete
  8. HonEyBuNNy : hehe relax..x salah kite tlg pn :)


    Abu : hah!cpt vote heee :)

    fadh leyanie : ok!semangat!!yeay!!! <3


    Siti Mashitah Saidin : baik lady bos! hehe :)

    ReplyDelete
  9. haha..adekah beliau org itu? yg kau dok citer kat aku tuh??

    ReplyDelete
  10. fiey?ape2??huhu enggak faham dong

    ReplyDelete
  11. hahah. kesian kan diorg tuh. xpayah layan de babe
    chill okeh.
    have a nice day!
    ;)

    ReplyDelete
  12. I do consider all the idеаs you hаvе introԁuced to уour poѕt.
    Τheу're really convincing and can certainly work. Nonetheless, the posts are too brief for starters. May you please prolong them a bit from subsequent time? Thank you for the post.

    Also visit my web site ... small loans

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Terima Kasih Sudi Komen
Semoga Murah Rezeki
Kalau rajin jangan lupa share artikel untuk manfaat bersama
Sharing is caring :)