Wednesday, March 9, 2011

Masjid Selat Melaka

Sepetang aku kat sini...
tmpt solat y selesa...
tmpt make up..
toilet...
sme facilities kt masjid ni sgt2 la selesa..
dan pemandangan kt sni pun cun giler...
rugi kalo xsinggah solat kt sni....
penat 5jam perjalanan dr pahang ke melaka,
gile berbaloi bile berhenti solat kt situ...
sgt2 selesa...
speechless...
pOsing ckit sblUm blik hehe

same mcm gmbr kt sbelah ni...perasan x?haha

Sedut udara laut....ummm....

lubang idung tu penting u aku teros bernafas smpai ari ni



*mane lg pergi gmbar masjid ni?x jumpe cari plak...ish2..ni je y ade..tu pun amk dlm facebook
korg g sndri la ea kalo nak tgk masjid ni..
jgn tgk sje...g lerw solat skali...




Sebabkan gambar masjid tu aku xjumpe2 lg dlm lappy aku.....
so aku search kt encik google..nak gak bg korg tgk....
dan terjumpe la kt BLOGAKU
cantikkan kan? :D


*P/S: Tiada P/S~

4 comments:

  1. hahaha.... aku slalu jer kot singgah kat sini...smpai dah mals nak amek gmbr...sbb slalu sgt...

    ReplyDelete
  2. leya : aku xpnah tao pn ko slalu g situ?

    are-gya : mdarat cpt!hehe

    ReplyDelete
  3. masjid mmg cantik~
    luar dan dalam :)

    ReplyDelete

Terima Kasih Sudi Komen
Semoga Murah Rezeki
Kalau rajin jangan lupa share artikel untuk manfaat bersama
Sharing is caring :)