Tuesday, July 17, 2018

alhamdulillah



assalamualaikum hi semua,

alhamdulillah, semalam aku dah bayar balance lg separuh pinjaman pelajaran yayasan pahang hanya dlm tempoh setahun..seronok gile..sikit je lagi nak habis...

insyallah by next months aku dpt setelkan semua pinjaman pelajaran by yayasan pahang lebih awal dari jadual.

at the age 30, everything was so amazing!

syukur sangat...

banyak doa yg 5 tahun lepas dimakbulkan masa aku umur 29-30 tahun...allahuakhbar...

nikmatnya tak tahu nak cite mcm mana..seronok sgt...

dlm tempoh  3 tahun pertama selepas aku berhenti kerja..semuanya sgt stressfull, penuh dgn dugaan. 
Semua yg aku buat, semuanya tak menjadi...

aku sabar...

keep buat buat dan terus buat...doa dan terus doa.

ape org cakap  semuanya aku buat pekak.

suruh kerja, suruh itu suruh ini, 

org sekeliling duk tanya, ada degree tak kerja? sampai bile tak kerja?
.
.
.

this is my choice... freedom time with my family..

untuk capai cita2x ni, aku nampak 1 je..peluang perniagaan...

masa tu aku tak jumpa cara yg betul lg...actually, belum sampai masa rezeki aku lagi. yeah!

keep doa, keep usaha...u see..ni dah kali ke-dua aku duk ulang benda yg sama...

aimie & aisyah


im not the right person utk bg nasihat business

tp satu je..klo ko buat bisnes tak menjadi2x..ko cek balik diri ko, apa yg tak kena?

contohnya :
- solat
- hubungan dgn family dan org sekeliling
- paling penting la, ilmu...ko upgrade ke tak ilmu didada?

ko ingat dengan experience semata bisnes boleh berkembang? yeah betul...tp slow..

kalau nak cepat maju, belajar experience org lain.

depends, ade berbayar, ada free...


ok..mungkin busines aku tak selaju org lain, tp alhamdulillah bisnes aku sgt laju berbanding 2 tahun lepas...

bersaing dgn diri sendiri, dan bukan dengan org lain.. ok?


salam sayang, 
aimie mokhtars

semoga kita berjumpa lagi pada entry seterusnya. terima kasih sudi luangkan masa baca post aimie ni :)

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Sudi Komen
Semoga Murah Rezeki
Kalau rajin jangan lupa share artikel untuk manfaat bersama
Sharing is caring :)