Monday, November 10, 2014

Handmade Notebook Yang Menawan Kalbu



Assalamualaikum dan salam sejahtera


Coptic Handmade Notebook merupakan salah sebuah butik online di instagram yang menawarkan pilihan notebook buatan tangan yang lain daripada lain. Design nya saaangat cantik, comel dan unik.


Anda juga boleh meminta OwnDesignBook untuk mereka bentuk notebook mengikut citarasa anda. Pasti anda akan berpuas hati dengan servise dan hasil kerja tangan dari OwnDesignBook



KELEBIHAN :


Tahukah anda? Antara kelebihan notebook dari OwnDesignNotebook adalah 100% handmade notebook. Selain itu ianya diperbuat daripada Environmental Friendly Paper yang mempunyai sebanyak 120 helaian muka surat. Dan kulit luarnya menggunakan fabric designer.


ANTARA HASIL REKABENTUK COSTUME NOTEBOOK DARI OWNDESIGNBOOK

* nota:
- buat masa ini, costume design di tutup dan akan dibuka pada masa dan tarikh yang akan   di umumkan kelak, sile follow fan page beliau untuk maklumat terkini.
- Own Design Book hanya menyediakan Ready Made Notebook sahaja buat masa ini.

Berikut merupakan antara buku-buku yang telah dihasilkan oleh OwnDesignBook. Kalau anda nak cuci mata dan ingin melihat lebih banyak pilihan dari OwnDesignBook sila klik SINI atau search sahaja OWN DESIGN BOOK di facebook atau owndesignbook di instagram.

Seriusly memang sangat comel je semua notebook yang di hasilkan oleh Own Design Notebook. Sama ada ready made atau pun costume made.








HARGA 


Berikut merupakan senarai harga dan size yang ditawarkan oleh pihak OwnDesignBook :

Sekarang ni OwnDesignBook ada menawarkan PROMOSI NANGIS serendah RM55 sahaja! Harga asal adalah RM70 untuk size A5. Jimat RM15! Untung kaaann? :)


*RALAT : Buat masa ini, untuk COSTUME DESIGN NOTEBOOK DITUTUP dan harga PROMOSI ini valid untuk READY MADE NOTEBOOK sahaja. Harap maaf di atas segala kesulitan.






ANTARA HASIL REKABENTUK READYMADE NOTEBOOK DARI OWNDESIGNBOOK *update

Berikut merupakan antara koleksi ready made note book yang di hasilkan oleh Own Design Book. Dan sedang ada promosi seperti di nyatakan di atas.

RM55 sahaja berbanding harga sebelum promosi iaitu RM70! Cepat dapatkan sebelum kehabisan stok!





Hah? dah jatuh hati dengan design dan hasil seni dari OwnDesignNotebook? Apa tunggu lagi? Cepat-cepat la order sebelum harga PROMOSI ditutup! 

CARA ORDER

Whatsapp : +6011-263 41501
INSTAGRAM : @owndesignbook 
FACEBOOK : Own Design Book


Terfikir-fikir lagi nak order atau tak? Jangan tunggu lagi. Terus je order :D

5 comments:

  1. nampak menarik....design yang lain dari lain


    singgah sini nak bagitau tentang
    http://www.arzmoha.com/2014/11/marine-essence-beauty-bar-penyelesaian.html?showComment=1415605622723#c7143382558198702652

    ReplyDelete
  2. cantik readymade handbook boleh buat diari, koleksi gambar dan sebagainya. kreatif...

    ReplyDelete
  3. Kreatifnya..suka tengok decoration dan notebook yang menawan tu

    ReplyDelete

Terima Kasih Sudi Komen
Semoga Murah Rezeki
Kalau rajin jangan lupa share artikel untuk manfaat bersama
Sharing is caring :)