Thursday, October 23, 2014

Hadiahkan T-Shirt yang Rare dari Constantine Collection untuk Tersayang


Sesuai dengan konsep EASY BUY, HARD GET oleh Constantine Collections,  ianya agak sukar untuk dijumpai di mana-mana dan pastinya design setiap t-shirt dari Constantine Collections sangat unik!

Ya! Jika anda inginkan kelainan atau sesuatu untuk di hadiahkan buat yang tersayang? Sama ada untuk suami, teman lelaki, adik, abang atau sekali-sekala hadiahkan kepada ayah anda sekiranya masih mempunyai 6 pack dan bukanya 1 pack (gurau je, jangan marah ye :)  apa itu 1 pack? pherhut bhunchit *buncit)

Opss..pastinya ayah anda akan merasa 30 tahun lebih muda berbanding usianya dengan menggayakan t-shirt dari koleksi Constantine Collections


Rekabentuk yang ORIGINAL dan RARE


Constantine Collection menawarkan pilihan rekabentuk corak yang agak unik dan pastinya ORIGINAL. Antara design yang di tawarkan oleh Constantine Collection adalah dari koleksi watak kartun Looney Tunes, Justice League, Sesame Street Elmo, Marvel dan banyak lagi. Berikut merupakan antara contoh koleksi yang terdapat di Constantine Collections :




Reka bentuknya menarik bukan? Ianya bukan sahaja di datangkan dalam bentuk lengan pendek, malah terdapat juga untuk penggemar t-shirt lengan panjang.


Pilihan koleksi untuk wanita


Jangan anda ingat koleksi Constantine Collection hanya terhad kepada kaum lelaki sahaja. Terdapat juga koleksi pilihan untuk para gegadis "rock dan steady" yang gemarkan gaya santai. Reka bentuk bajunya agak simple tapi juga sedap mata memandang. 

Phewitt!! amy nak satu FREE boleh tak? ada siapa-siapa kat sini yang sudi hadiahkan untuk amy tak?



Untuk lebih bergaya dengan Constantine Collection, anda juga boleh padankan dengan rantai, jacket dan juga jeans. Pastinya anda akan kelihatan lebih menarik dari biasa dan pastikan pilihan t-shirt anda adalah dari Constantine Collection!

Sumber : SINI
atau anda mungkin seorang yang sukakan sesuatu yang bergaya, kasual dan simple, boleh juga gayakan koleksi dari Constantine Collection dengan gaya dari Kate Middleton ini.

Sumber : SINI




Material


Material t-shirt yang digunakan oleh pihak Constantine Collection sangat berkualiti dan kebanyakannya adalah 100% diperbuat daripada kapas (cotton). Tetapi, terdapat juga material yang di datangkan khas 50% kapas dan 50% polsyter yang mana ianya merupakan pilihan koleksi yang paling HOT dari para peminat Constantine Collection.

Namun begitu, Constantine Collection pastinya sangat selesa di pakai tidak kira masa terutamanya di kala cuaca panas. Sesuai dengan cuaca khatulistiwa di Malaysia umumnya.


Harga Mampu Milik


Bersesuaian dengan kualiti yang ditawarkan oleh Constantine Collections, harganya sememangnya MAMPU dimiliki oleh sesiapa sahaja. Apa tunggu lagi? Jom miliki koleksi dari Constatine Collections SEKARANG! Pastinya ianya satu pilihan yang berbaloi-baloi. 


Selain dari itu, pastinya anda akan mendapat layanan yang terbaik dari pemilik Constantine Collection yang sangat peramah!

Bagaimana untuk mendapatkan Constantine Collections?


Pastinya ada antara anda yang tidak sabar-sabar untuk memiliki t-shirt RARE dari Constantine Collection. Anda boleh hubungi mereka seperti berikut : 


Facebook :

Instagram : 
constantine_collection

 Whatsapp / SMS / Call :
+60 13 936 9970 / 0136255922


apa tunggu lagi? CEPAT sementara stok yang anda idamkan masih ada!





3 comments:

Terima Kasih Sudi Komen
Semoga Murah Rezeki
Kalau rajin jangan lupa share artikel untuk manfaat bersama
Sharing is caring :)