Sunday, June 19, 2011

Wow! Hebatnya! Fantastic!

Sangat-sangat hebat dan fantastic, gambar yang dia snap, pose, cara edit, angle gambar yang dia ambik betul-betul buat aku cakap macamni, WOW! digi! eh, bukan digi la, tak ada kena mengena dengan digi pun. Aku tak cakap dia paling hebat, ramai lagi kat luar sana yang hebat-hebat tapi...for this nite *actually dah morning, 5.24am don't know why tak dapat tidur lagi aku bukak satu fan fage tuh, dan tengok gambar-gambar dalam album dia dan, aku nganga mulut luas-luas dah macam badak sumbu. Sampaikan lalat pun masuk dalam mulut aku, tu pun kalaulah dalam bilik aku ni ada lalat kan?

Actually tak ada lalat pun yang masuk dalam mulut aku ni, rumah tingkat 3, lalat tak ada hehe nyamuk lagi la tak ada, tapi kan, kat rumah along aku kat kl tu, tingkat 15, ada nyamuk. nyamuk tu naik lift kot? Tu la yang along aku selalu cakap. Haish, macam-macam, nyamuk pun pandai naik lift.

Eh, dah terlalut pulak pasal lalat nyamuk, korang tengok ni gambar-gambar dalam koleksi mereka, hot-hot super duper spicy dimper hot!! Meletops mak!! Ok, sampai sini je aku nak tulis pasal sangat-sangat la fantastic gambar yang dia amik tuh lagipun kalau tulis panjang-panjang bukanya korang baca sangat pun, almaklumlah yang Cik Amy ni bukan blogger femes pun *sambil tunduk kepala sebab rase humble, on that time I was saw their album, aku dah macam orang gile nak ambil telefon and call dan say "Hai, kamu!! DIWP! I nak booked you time raya cina tahun depan for my wedding! I tak kira, I nak jugak!!" *sambil jerit-jerit macam orang gila dan melompat-lompat macam budak kecik nak mainan. Tapi memang gila la kan kalau aku call sekarang, 5.38 am beb~ Lu fikir la sendiri :p

Lepas tu lagi kan, gambar-gambar DIWP yang aku tengok, banyak gak la pose-pose yang jarang ada kat mana-mana tempat yang aku tengok dan I like it!! Aku tak nak letak gambar tu kat sini, kalau korang nak tahu apa pose-pose yang aku maksudkan, korang boleh pergi ke website or facebook DIWP tu sendiri. Kat bawah sekali aku ada letak link dan sila lah rajinkan diri pergi terjah sendiri dan nilai lah sendiri. Lain orang lain pendapat.

Korang yang baca ni, jangan rebut dengan aku tau tarikh tu...amik tarikh lain kalau nak booked DIWP ni..okay?daaa... :)


5 comments:

  1. suka tengok gambar perkahwinan!

    ReplyDelete
  2. Elih : ha ah... :p

    Acik : kan2??cantik2 je..tp ade gak photographer yang tak pandai amik gambar dan edit pun x cantek..huhuhu

    ReplyDelete
  3. doakn smoga mjadi kenyataan :)

    amin...

    ReplyDelete

Terima Kasih Sudi Komen
Semoga Murah Rezeki
Kalau rajin jangan lupa share artikel untuk manfaat bersama
Sharing is caring :)