Monday, April 4, 2011

Bubu Love Dada So Much


uh...hehe ntah nape gedik sgt..tetibe jerk bukak AI n lukis..
tgh-tgh lukis cik leya dtg.... nak jugak..sebabkan aku malas nak lukis lagi..
lukis tak lawa pun..sesaje je gune pe yang ade depan mata hehe
ni gambar aku lukis untuk aku 

dan edit untuk cik leya
 bertukar jadi macamni hehe




i dedicated to you..amik la...
jgn malu jgn segan... :p
*meh dtg amk kt laptop aku..kualiti cun cikit kalo y kt laptop aku..yang ni macam buruk jerk warne dia...


3 comments:

  1. ala..kan dh ckp lukis buruk..lala memg xde bakat pn...haha

    ReplyDelete
  2. Tq Cik Aimie... Nanti Cik LeYa datang amik yer....lalala...

    ReplyDelete

Terima Kasih Sudi Komen
Semoga Murah Rezeki
Kalau rajin jangan lupa share artikel untuk manfaat bersama
Sharing is caring :)