Friday, April 1, 2011

Adoi...Berani tol makcik gile tu serang aku

Pekehal la dgn fb aku ni...tetibe je xley bukak..lempang laju2 baru tau...nasib baik la aku x addicted giler kt ko fb...kalo x..xley idup aku..nasib bek aku ade blog...thumblr aku xbukak2 smpai sudah...bz2...dr jumaat lepas sampai ari ni dh jumaat semula average tido time : 5:31 am  - 6:15am..


gile x? sehari tido 2 3 jam je..adoi...PSM punye pasal...dlm mase yang same nak kena cri tmpt praktikal...kena plak dh semalam.... tetibe je ade makcik muke huduh, gigi tajam giler...seram nak mampuih la!ade ke patut makcik tu serang aku,,dh la pakai kain batik...aku cabut baru tau....rambut makcik tu tok sah cakap la.....kalau dh gigi makcik tu macam tu..ni kan pulak rambut dia....fikir-fikirkan lah..makcik!!!!!!berani makcik serang saye..?bertubi-tubi plak tuh...dah tu, aku tendang la makcik tuh pun bertubi-tubi gak....ada hati dia nak cakar muka aku..siap nak masuk dalam badan aku katanya....serius la...aku rase nak lempang laju-laju je... tapi best gak dapat tendang orang time tengah tension-tension ni.....petang semalam makcik tu serang aku lagi...aku baru je nak bagi flying kick kat batang idung makcik tuh...dah lari lintang pukang..lesap macam tu je....



semalam tak lari pulak, sampai penat aku tendang...adoi....rase nak bom je....tu lah...len kali kalo nak tido tu...solat subuh dulu....kan makcik tu dah masuk dalam mimpi..tak pasal-pasal dah kena solat subuh gajah....

makcik cun!

*p/s : dah tak leh tido ni..kol 7 nak g kl

4 comments:

  1. Bluerk! mkcik tuh suke ngat kat ko.. smpai 2 kali dtg..haha...

    Cet! nak g KL tuh hati2..nnti mkcik tuh 4low lak...huhu...

    ReplyDelete
  2. pegh!! men tendang2 ngan makcik mana plak ni..
    ngeh3x

    ReplyDelete
  3. meh nak tolong tendang. kompem sekali tendang dia dah tak datang dah.






    mungkin dia datang balik dalam bentuk roh

    ReplyDelete
  4. leya : beho!!!!!!!!ati2...dh slamat smpai umah n tgh ngdap laptop haha


    asf : ntah la...tu la psl...adoi la...mcm2...


    koroe : haha tu xtao la roh ke hape..sb mimpi je kot :p

    ReplyDelete

Terima Kasih Sudi Komen
Semoga Murah Rezeki
Kalau rajin jangan lupa share artikel untuk manfaat bersama
Sharing is caring :)