Sunday, February 13, 2011

Tips Study Yang Betol?

Sni aku nak bg tips study y btol...oh! tidak..............korg pk aku nk bg tips y btol ke?haha 
meh tgk cara aku study?
taraaaaaaaa...............

Note member aku buatkan untuk aku...bile aku cek smule dgn note y lect bg..mak aih..ko salin sebijik sejebon ke?bek aku xtgk note ko...note y lect bg aku leh tgk pakai slide...easy....haha :p jgn mrh ye....neway, tq ye cz buatkan note u aku, siap potostat color lg tu...ko btol2 fhm aku...trimas....tp kan..aku pakai gak note ko tu...cube tgk..da lunyai da pun hehehe

Tgk note ni tros rase nk mati haha

Note aku buat...xpenah siap...slalu sangkut mcni...pen ade byk wane....bwh meja de kamera ksayangan aku y kecik comel lote and always stanby klo2 aku dtg sawan gambar (*sawan gambar = tbe2 rase nak tangkap gambar)...pastu sbelah aku slalu de kunci y umah skali dgn keychain btk "A" (A untuk Aimie) siap ade bling bling lg..sme benda nak comel je...tp study xnk plak comel2..ish2...da nk hbs blaja ni..bile aku nak insaf ni??????????????????????????
*kunci umah wajib ade dkt dgn aku cz aku ni slalu lpe ltak kunci umah kt mane huhu  kang klo korg dtg umah aku, xpsl2 xdpt msk umah aku, so kena minum air kt grill umah aku je la ye?haha

Note y bosan & xsiap lg...

Dh study tu..laptop wajib de dpn mata..bukan pe..kang bosan2 leh la aku bukak pesbook ke, blog ke...xpun pape je la y bley bukak....5saat tgk note...1jam ngadap laptop...lalalalalala

Note yang dah tambah star pakai pen wane pink

Sambil tu aku duk lukis baju pengantin 2011 untuk akad nikah :p  ..org kate skunk ni simple 2je kn?(Amaran Keras : Sangat buruk ye...aku ni lukis xlawa...tlg jgn gelak!diulang.......JANGAN GELAK!!!!!!!!!)

Baju pengantin 2011




hAH!JANGAN GELAK ye...td da bg amaran, jgn ckp aku x warning plak..gelak ek?aku ketuk laju2 kang...




Oh...fokus study!sok de pekse!bubye........... :) 

*p/s : Nak jd best student?jgn tiru cara aku..lala

6 comments:

  1. cantik gak lukis gambar baju pengantin tue...okeh..okeh...tak gelak...


    hahaha

    ReplyDelete
  2. tanak gelak tapi tergelak pulak. harap cik amy tak ketuk. bagi la askrem. sedap juge kan. haha.


    gudlakk untuk esok. jawab sampai lebam pen. hehe

    ReplyDelete
  3. Mawaddah : aiyaks! peli ke hape?hahaahaha :p cntek ke?haha tq..*perasan plak haha

    koroe : hiaaayyyyyyaaaaahhhh!watcha!!!!!gedeBuk!dush dush buk! hah! kn da kena blasah!haha neway trimas...oh ye..eskem sherbet best.......hehehe

    bean : me to hehe tp biar la padat n rigkas ;)

    ReplyDelete
  4. sama mcm cahya. suka buat nota ringkas. klu tgk buku alamat yew buku tgk cahya balik. hahaha ;D

    baju pgntin tu cntik. pndai cik amy lukis. tgn cahya ni da keras skrg ni. dulu2 suka melukis. hehe

    ReplyDelete
  5. cahya : hehe kan2?note ringkas best...hehe

    bju pgantin tu cik amy lukis cantik?sure ke?hahaha slalu praktis dlm clas...hehehe

    ReplyDelete

Terima Kasih Sudi Komen
Semoga Murah Rezeki
Kalau rajin jangan lupa share artikel untuk manfaat bersama
Sharing is caring :)